piątek, 1 sierpnia 2014

Makijaż - Sensuous

Witam, 

Dziś tak na szybko chciałam podrzucić Wam propozycję makijażu jaki wykonałam niedawno zjawiskowymi cieniami Makeup Geek. Recenzja tychże cieni już niebawem pojawi się na moim blogu, tak więc zainteresowanych zachęcam do śledzenia wpisów :)



Generalnie makijaż wykonywałam na spontanie i kompletnie nie miałam pojęcia co wyjdzie, a wyszło kolorowo :)

Myślę, że to może być świetna propozycja dla tych z Was, które planują wyjście na imprezę na plaży czy generalnie coś bardziej kolorowego na weekend.

Jak już wcześniej wspomniałam makijaż w 95% jest wykonany cieniami Makeup Geek oraz kilkoma cienia z paletek Sleek Rio Rio oraz Garden of Eden. Jeśli ktoś jeszcze nie widział recenzji paletki Sleek Rio Rio to zachęcam serdecznie do kliknięcia linku i poczytania.

Jeśli jesteście zainteresowane tutorialem dajcie znać w komentarzach na dole a wykonam go dla Was.


A tak prezentuje się całość...




Co myślicie o takiej propozycji na to tropikalne lato? Piszcie w komentarzach na dole, ja z chęcią odpowiem na wszystkie pytania i komentarze.

Oczywiście jak zwykle również zachęcam do odwiedzenia mojego profilu na Makeup Geek gdzie są i inne propozycje makijaży wykonanych przeze mnie. Jeśli coś Wam wpadnie w oko, kliknijcie na serduszko :)


Bardzo dziękuje za Wasz czas i do następnego...

Dominika

2 komentarze:

  1. Twoje makijaże sa po prostu C U D O W N E !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo :) To bardzo miłe "usłyszeć" taki komplement

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...