niedziela, 4 stycznia 2015

Makijaż: Midnight

Witam,

Widzę, że spodobał się Wam mój całkiem spontaniczny makijaż na sylwestra jaki później odtworzyłam ( z małymi modernizacjami ) na jednej z moich klientek w sylwestra.


W takim razie dziś przybliżę Wam nieco ten makijaż, pokaże jakich kosmetyków użyłam.

To będzie naprawde mega szybki post, ale mam chwilkę czasu więc korzystam z okazji i piszę :)

Podstawa to klasyczne smokey, dobrze roztarte. Baza to czarny cień w kremie, intensywności dodałam nakładając czarny matowy cień i dobrze go rozcierając. Starałam się aby krawędzie były naprawdę dobrze roztarte. Tuż nam czarnym nałożyłam delikatny brzoskwiniowy, to lekko rozmyło kontur i odrobinkę ociepliło całość.





Środek powieki to mix pięknego czarnego sypkiego cienia z holograficznego cienia a blask to stalowy holograficzny brokat. Niesamowicie się mieni w sztucznym świetle.

Wewnętrzny kącik to sypki cień z Inglota opalizujący na niebiesko, a rzęsy to jak zawsze Ardell - tym razem Demi Wispies.

Poniżej fotka kosmetyków z dokładna lista czego użyłam do makijażu oczu.




  • Baza pod cienie Zoeva Eyeshadow Fix Lond Wear ( matte )
  • Czarny cień w kremie MAybelline Color Tattoo - 60 Timeless Black
  • Żelowy Eyeliner - Maybelline Lasting Drama - 01 Black
  • Pomada do brwi - Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Sypki cień Sugarpill - Stella
  • Sypki cień Inglot 59
  • Cień MAC - Carbon
  • Cień Makeup Geek - Peach Smothie
  • Cień Inglot 353,390
  • Żel do brokatu Kryolan
  • Rzęsy Ardell - Demi Wispies
  • Tusz Max Factor - 2000 Calories
  • Brokat Holograficzny
Jak zawsze proszę o serduszka na stronie Makeup Geek Link poniżej. To nic nie kosztuje i nie musicie się rejestrować, wystarczy kliknąć serduszko.


Cieszę się, że kolejna moja propozycja przypadła Wam do gustu.

Do następnego...
Dominika

14 komentarzy:

  1. przecudowny, że aż dech zapiera ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiony w zasadzie na szybciora,ale jak widać takie są najlepsze😘

      Usuń
  2. Wow, przecudnie, uwielbiam taki mocniejszy makijaż z niebieskimi akcentami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, hehe robiony w zasadzie na spontana :)

      Usuń
  3. Przepiękny makijaż <3
    Te cienie na środku powieki magiczne!
    A jak sprawdza się u Ciebie baza z Zoevy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że bardzo dobrze. Początkowo myślałam, że może być tempa ale nie. Nic z tych rzeczy, spisuje się całkiem fajnie. Cieszę się że makijaż się podoba. Cień po środku to mix cienia z Sugar pill i brokatu :-)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Zastanawiam się, czy kupić tę bazę i stosować na klientkach. Teraz używam Artdeco i się sprawdza, ale chyba wypróbuję tę z Zoevy :)

      Usuń
    3. Ja z Artdeco niestety nie byłam zadowolona. Tą stosuję na sobie i klientkach i pracuje się przyjemnie :)

      Usuń
    4. polecam, tym bardziej, że chyba jest tańsza od Artdeco :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...