niedziela, 12 lipca 2015

Simple Kind to Skin+ - krem nawilżający z SPF 30

Witam, 

Dziś mam dla Was kolejną recenzje, tym razem produktu pielęgnacyjnego. Jakiś czas temu zmieniłam nieco moją pielęgnację skóry twarzy i potrzebowałam kremu, który byłby dobrze nawilżający, sprawdzał się pod makijaż oraz bardzo ważne miał filtr UVA i UVB.


Moja skóra jest skórą mieszaną idącą w kierunku suchej, więc zdecydowanie potrzebuje czegoś co dobrze by ją nawilżyło i odżywiło. A ponieważ ostatnio moja pielęgnacja opiera się bardziej na kwasach potrzebowałam więc czegoś co będzie miało w sobie SPF możliwie jak najwyższy.


Udałam się do Boots'a w poszukiwaniu odpowiedniego kremu, hm... niestety większość kremów posiada filtr, ale tylko SPF20, natomiast te które mają większy faktor są już z wyższej półki i kosztują zdecydowanie więcej. Nie zrozumcie mnie źle, ale jeśli jest możliwość znalezienia czegoś co jest dobre a nie kosztuje majątku to czemu miałabym nie skorzystać. Nie chciałabym się zawieść płacąc krocie i po jednym użyciu być na coś uczulona albo żeby mnie wysypało.

Tak czy siak przeglądając półki w Boots'e natknęłam się na firmę Simple i znalazłam krem, który wstępnie spełniał wszystkie moje oczekiwania. Jest to krem Simple Kind to Skin + Protecting Moisture Cream SPF 30 UVA/UVB.


Miał najwyższy filtr z możliwych dostępnych w tańszych kremach, był nawilżający i kosztował mnie zaledwie £5. Na początku byłam sceptycznie do niego nastawiona, ale i tak postanowiłam dać mu szansę. Zdecydowanie był to najlepszy zakup jaki mogłam zrobić. Bardzo dobrze nawilża, nawet w momencie  kiedy stosuję lekkie płatki nasączone kwasami. Rano nałożony na świeżo umytą skórę daje wrażenie bardzo dobrze nawilżonej. Nie posiada żadnego zapachu i jest przeznaczony do skóry wrażliwej co również jest plusem.



Konsystencja jest przyjemna, całkiem treściwa, ale mimo wszystko lekka i bardzo dobrze się aplikuje i co najważniejsze nie pozostawia białego filmu, który przebijałby przez makijaż. Bardzo szybko się wchłania i pozostawia skórę aksamitną i miłą w dotyku.


Posiada bardzo wygodną pompkę do aplikacji, która połączona jest z tłokiem, dzięki temu mamy pewność, że cały produkt zostanie wykorzystany i nic się nie zmarnuje. 

Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takich efektów po kremie za £5. Jest naprawdę bardzo dobry i jeśli tylko szukacie czegoś co będzie dobrze nawilżało, miało filtry przeciwsłoneczne i było naprawdę w przystępnej cenie to jest to strzał w 10!

Serdecznie Wam polecam.

Dajcie znać czy miałyście którykolwiek z produktów marki Simple i jak się u Was sprawdził, tymczasem do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...