sobota, 20 lutego 2016

Makijaż: Chocolate

Witam,

Jakiś czas temu pokazałam Wam na facebook'u propozycję makijażu w iście czekoladowym odcieniu. Dziś przybliżę Wam nieco ten makijaż. Co prawda miał być tutorail, ale z powodu problemów technicznych przepraszam niestety...

Generalnie rzecz biorąc aby makijaż lepiej się trzymał na ruchomą powiekę nałożyłam jako bazę pomadę Anastasia Beverly Hills w odcieniu Dark Brown, której na co dzień używam do podkreślania moich brwi.

Krawędzie roztarłam delikatnie ku górze, tak aby tworzyły mgiełkę koloru a następnie nałożyłam cień transferowy aby wszystko wyglądało jeszcze spójniej. 

Wewnętrzny kącik to kombinacja sypkiego pigmentu KOBO - Sea Shell i cienia Makeup Geek duochrome w odcieniu I'm Peachless.

Dolna powieka to cień w odcieniu złota a następnie nałożony i delikatnie roztarty złoty brokat. Ten sam brokat "pociągłam" aż do zakończenia mojej kreski na górnej powiece. To optycznie podnosi kreskę i daje jeszcze więcej błysku. Oczywiście linia wodna zaznaczona jest cielistą kredką co również optycznie otwiera oko i nie sprawia że cały makijaż jest ciężki i przytłaczający.





Poniżej jak zawsze lista kosmetyków jakich użyłam do wykonania tego makijażu oka oraz fotka.


  • Pomada do brwi - Anastasia Beverly Hills - Dark Brown
  • Eyeliner w żelu - Maybelline - czarny
  • Cienie Inglot 390, 326
  • Cienie Makeup Geek - I'm Peachlesss, Barcelona Beach, Vanilla Bean
  • Cielista kredka My Secret
  • Brokat w żelu - Collection
Mam nadzieje, że makijaż przypadł Wam do gustu.

Pozdrawiam i do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...