piątek, 15 lipca 2016

Makijaż weselny

Witam,

Dziś przychodzę do Was z makijażem jaki miałam na sobie w dniu ślubu jako gość weselny. Makijaż subtelny, ale niezwykle efektowny. Doskonale sprawdzi się na rożnego rodzaju imprezy, które mają miejsce tak w ciągu dnia jak i wieczorem.


Jako, że dawno już nie było żadnego tutorialu postanowiłam tym razem nieco się pobawić i przedstawić Wam jak go wykonałam.

Zaczynamy?


1. Pierwszym krokiem jaki zawsze wykonuje w makijażu oka jest zaznaczenie brwi oraz naniesienie waniliowego matowego cienia tuż pod łuk brwiowy oraz lekko wchodząc na załamanie. "Zabieg" ten ułatwi mi późniejsze rozcieranie innych cieni.


2. Na całą powierzchnie ruchomą nakładam przepiękny delikatny różowy cień Inglot nr 162, cień nakładam palcem delikatnie wcierając a następnie wklepując dodatkową warstwę. To da mi większą pigmentacje i wydobędzie z cienia sporo drobinek.


3. Załamanie powieki zaczynam modelować matowym dość jasnym brązem w zimnej tonacji Inglot 390, tak aby stworzyć zarys załamania powieki. To również pomoże mi zbudować ładne przejście kolorów.


4. Pogłębiam modelowanie załamania powieki oraz mocniej zaznaczam zewnętrzną cześć powieki. Tym samym cieniem zaznaczam dolną powiekę, tak mniej więcej do 2/3 i dokładnie rozcieram.


5. Na środek powieki delikatnie wklepując nakładam cudny mieniący się złotem, brzoskwinią oraz delikatnym różem pigment ( a raczej ozdobę do ciała ) Inglot nr 65, a następnie delikatnie blenduje krawędzie miedzy cieniami, tak aby zachować miękkie przejście.


6. Wewnętrzny kącik to pigment Inglot nr 115. Na linie wodną nakładam cielistą kredkę Inglot Khol nr 05, a linie rzęs przyciemniam tym samym ciemnym brązem, którego użyłam w zewnętrznym kąciku.


7. Rzęsy podkręcam zalotką, tuszuje oraz doklejam połówki sztucznych, co zagęści moje oraz pogłębi spojrzenie.

Makijaz oka mamy gotowy.






Jak Wam sie podoba?

Poniżej jak zawsze znajdziecie całą listę produktów których użyłam oraz fotkę, co ułatwi Wam wizualizacje :)

  • Cienie Inglot: 390M, 351M, 360M i 162
  • Ozdoba do ciała Inglot nr 65
  • Pigment Inglot nr 115
  • Kredka Inglot Pencil Khol nr 05
  • Tusz do rzes L'Oreal - False Lash Sculpt
  • Połówki rzes Adrell 318
  • Cień KOBO 117 Caffe Latte
  • Pomada do brwi Anastasia Beverly Hills - Dark Brown
  • Baza pod cienie Zoeva
  • Żel do brwi Makeup Revolution I Tint My Brows - Fairest
Przyznam Wam szczerze, że właśnie w takim makijażu czuje się najlepiej jeśli wiem, że mam jakieś wyjście. Według mnie jest bardzo kobiecy i zdecydowanie będzie pasował większości kobiet na rożnego rodzaju okazje.

Dajcie znać jak Wy lubicie się malować na większe wyjścia?

Tymczasem do następnego...

Dominika

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...