poniedziałek, 5 czerwca 2017

Neutralny Manicure: Semilac & NeoNail

Witam,

Minęło bardzo dużo czasu odkąd ostatni raz publikowałam coś na blogu a to za sprawą braku weny twórczej żeby sklecić coś sensowego, co można by przeczytać. 


W mojej poczekalni czeka bardzo dużo zaczętych postów, ale nadal nie mogę zebrać myśli żeby je dokończyć. Mam nadzieje, że ten stan nie będzie trwał długo bo naprawdę stęskniłam się za pisaniem, malowaniem, robieniem zdjęć i obróbką... no ale nie o tym dziś.

Jakiś czas temu całkiem poważnie wkręciłam się w hybrydy i mogę śmiało powiedzieć, że stało się to moim małym uzależnieniem. Ciągle próbuje czegoś nowego, dokupuje nowe kolory, akcesoria, żele i cały czas mi mało i mam ochotę na więcej.


Tym razem chciałam pokazać Wam mój ostatni manicure, który jest bardzo subtelny, neutralny i świetnie sprawdzi się dla tych wszystkich kobiet, które cenią sobie prostotę, a mimo wszystko to coś.

Manicure nie jest skomplikowany, jedyne czego mam potrzeba to chwilka cierpliwości i precyzji.

Do stylizacji moich paznokci wykorzystałam przecudny odcień Naked Truth z kolekcji Patrycji Kazadi od NeoNail oraz dwóch żeli do zdobień SemiArt od Semilac w kolorach czarnym 001 oraz białym 002.


SemiArty są moją nowością i jeszcze uczę się na nich pracować, ale nie będę ukrywać, że sprawia mi to niesamowitą frajdę i już mam ochotę kupić inne kolory, żeby pokombinować i porobić więcej zdobień :)


Poniżej przedstawiam Wam efekt moich wypocin, może nie jest to super precyzyjne ale jak już wcześniej wspomniałam ciągle się uczę. Jak to się mówi praktyka czyni mistrzem więc mam tylko skromną nadzieję, że kolejne moje prace będą lepsze.


I jak Wam się podoba? Napiszcie mi jakie zdobienia Wy lubicie i co proponujecie.

Pozdrawiam

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...