piątek, 4 kwietnia 2014

Jeden z wariantów mojego codziennego makijażu

Witam!!!

Dziś przychodzę do Was z moim codziennym makijażem. Jestem zwolenniczką im mniej tym lepiej. Makijaż powinien wydobywać piękno a nie szpecić, choć niestety czasem się tak zdarza.

Mój makijaż jest bardzo prosty...


Zbliżenie oka


A to lista kosmetyków jakich użyłam i zdjęcie


Na twarzy mam podkład Bourjois 123 Perfect - odcień 51 Light Vanilla ( niedawno go zakupiłam i testuje więc zapewne za jakiś czas pojawi się recenzja tego podkładu ), pod oczami korektor Lasting Perfection Collection 2000 w odcieniu 1 Fair. Baza pod cienie z firmy Bellapierre. Cienie Inglot 351M, 112AMC Shine, 395 Pearl, MAC Dark Edge, KOBO 101 Coconut, KOBO 117 Caffe Latte, ostatnim cieniem jest cień Catrice w przepięknym odcieniu 420 Talk Like An Egyptian.

Jak Wam się podoba? Czy Wy też lubicie delikatne makijaże podkreślające czy wolicie coś bardziej kolorowego?

Dajcie znać co o tym myślicie i czy chcecie żebym zrobiła step-by-step tego makijażu a może mój sposób malowania kresek.

Zapraszam również na mój profil na Makeup Geek - tam możecie znaleźć propozycje różnych makijaży wykonanych przeze mnie.

Buziaki i do następnego...

Dominika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...