czwartek, 3 kwietnia 2014

Witam

Witam Wszystkich !!!

No i się zaczęło... bardzo długo zastanawiałam się czy w ogóle założyć bloga, czy ja się do tego nadaje i w ogóle. W końcu jest już tak wiele blogów, pytanie o czym jeszcze można pisać skoro zostało już napisane prawie o wszystkim :)

Pierwsze myśli do założenia bloga zakiełkowały w momencie luźnej rozmowy ze znajomą która bardzo gorąco zaczęła namawiać mnie do przysłowiowego "wyjścia do ludzi" i spróbowania swoich sił w malowaniu innych osób i tu pojawia się puenta o czym będzie mój blog.

Generalnie będzie o makijażu, urodzie, recenzjach produktów które zakupiłam, gotowaniu i zdrowym żywieniu i o moich zainteresowaniach.

Dziś to post na przywitanie się, przełamanie lodów i sprawdzenie jak mi to pójdzie.

Do nastepnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...