sobota, 11 października 2014

Makijaż - Deep Ocean

Witam,

Tym razem przychodzę do Was z propozycją kolejnego dość ciemnego makijażu w odcieniach turkusu i błękitu. Makijaż wykonany w 90% jednymi z moich ulubionych cieni Makeup Geek których recenzje znajdziecie TUTAJ i Inglot.


Do Inglota mam sentyment bo już jako nastolatka ich używałam a jak wprowadzili system freedom to oszalałam z radości. Szkoda tylko, że teraz mam do nich tak ograniczony dostęp z uwagi na to, że mieszkam w UK. No, ale jak jestem w PL nadrabiam zaległości. Ale, ale dziś nie i tym :)

Dzisiejsza propozycja to coś w odcieniach błękitu, turkusu i brązu. Początkowo zakładałam coś innego, ale końcowy efekt wyszedł nieco inny i znów niestety aparat nie ujął intensywności cienia Mermaid z Makeup Geek :(


Jeśli macie ochotę na tutorial tego makijażu dajcie znać w komentarzach pod postem, a postaram się przygotować takowy :)

Starałam się uzyskać gradient koloru, co jak myślę w pewnym stopniu mi się udało.


Początkowo zaznaczyłam załamanie powieki beżowym cieniem z Inglot 349, następnie namalowałam kreskę na górnej linii rzęs i roztarłam ją ciemnym brązem z MAC. Po tak utworzonym "podkładzie" zabrałam się do stopniowego cieniowania odcieniami błękitów i turkusów.

W zewnętrznym kąciku w zasadzie do 1/3 długości powieki nałożyłam piękny perłowy ciemny błękit z MUG Ocean Breeze, na środek powieki palcem tak aby uzyskać intensywność koloru nałożyłam ocień Mermaid, przechodząc do Inglota 140, kończąc w wewnętrznym kąciku pięknym rozświetlającym cieniem Shimma Shimma.

Na dolnej powiece znalazł się piękny brązowy pigment opalizujący na turkus i błękit. W zasadzie pokrótce to wszystko ale jak już wcześniej wspomniałam jeśli macie ochotę na pełny tutorial dajcie znać w komentarzach.



Poniżej przedstawiam listę kosmetyków jakich użyłam oraz zdjęcie, tak aby łatwiej Wam było odtworzyć ten makijaż bądź nakreślić szkic jak można go wykonać.


Użyte kosmetyki:
  • Podkład Bourjois 123Perfect - 51 Light Vanilla
  • Puder sypki Ben Nye - Fair
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Cień KOBO 101 Coconut
  • Cienie Inglot 140 (jasny błękit opalizujący na zieleń i błękit), 349 (brudny jasny beż)
  • Cienie Makeup Geek - Mermaid, Ocean Breeze, Shimma Shimma
  • Cień MAC - Dark Edge
  • Pigment Isomnia z Makeup Geek
  • Bronzer Inglot 505 - puder do konturowania HD
  • Cień Shimma Shimma również jako rozświetlacz
  • Czarna żelowa kredka Avon SuperShock
  • Żelowy Eyeliner Essence - Midnight in Paris
  • Brwi - Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Usta - konturówka Golden Rose - 322 - zbliżona do mojego koloru ust
  • Tusz Maybelline The Colossal Volum' Express

Oczywiście serdecznie zachęcam do odtworzenia lub przynajmniej do zainspirowania się tym powyżej :)

Jak zawsze uśmiecham się również do Was o serduszka na stronie Makeup Geek. Link znajdziecie poniżej.


Życze wam milego weekendu i do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...