wtorek, 21 października 2014

Makijaż - Plum & Gold Line

Witam,

Tym razem makijaż, ale nieco bardziej "łagodny"  - jest to kreska ombre w jesiennych kolorach.

To połączenie oberżyny przechodzącej w miedź, złoto a skończywszy na szampańskim brokacie w wewnętrznym kąciku oka, który pięknie rozjaśnia całość i nadaje odrobiny błysku i nietuzinkowości.


Myślę, że pięknie podkreśli niebieską tęczówkę ( mamy tutaj odcienie złota ), zieloną która również pięknie będzie wyglądać ze złotem jak również i oberżyną. I brązowa, która jest "uniwersalna" świetnie skomponuję się z tego typu makijażem.

Jest to bardzo fajna propozycja makijażu dziennego, który ożywi nam szare i pochmurne jesienne dni :)




Makijaż oka połączyłam z dość ciemną ( jak na mnie ) matową pomadką do ust, ale myślę że takie połączenie jest ok biorąc pod uwagę że mamy już jesień.




Ruchomą część powieki pokryłam cielistym cieniem Inglot 353 a załamanie powieki zaznaczyłam jasnym beżem Inglot 390, następnie wyrysowałam miękka czarną żelową kredką kreskę wzdłuż linii rzęs wyciągając ją dość mocno na zewnątrz. Następnie zewnętrzną część kreski pokryłam ciemny perłowym fioletem MUG Drama Queen wpadającym w oberżynę, stopniowo kierując się ku wnętrzu przeszłam przez jaśniejszy zgaszony fiolet ze złotymi drobinkami MUG Sensuous. Im bliżej wewnętrznego kącika starałam się aby tak ciemna linia zanikała a powyżej zaczęłam zaznaczać kreskę miedzianym perłowym cieniem Inglot 114, przechodzącym w złoto MUG Gold Digger, aby zakończyć szampańskim brokatem nałożonym w samym wewnętrznym kąciku oka.

Tak po krótce prezentuje się makijaż oka.

Poniżej przedstawiam listę kosmetyków jakich użyłam oraz pędzelków jakimi pracowałam ( mój ostatni nabytek i na razie zdecydowani ulubieńcy :) - recenzja niebawem! )





  • Podkład Bourjois Healty Mix - 51 Light Vanilla
  • Puder sypki Ben Nye - Fair
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Cień KOBO 114 Aubergine
  • Cień w kremie Maybelline Color Tattoo - 60 Timeless Black
  • Cień Inglot 353, 390 
  • Cienie Makeup Geek - Drama Queen, Gold Digger, Sensuous
  • Bronzer Inglot 505 - puder do konturowania HD
  • Róż Vibo - nr 9
  • Kuleczki rożświetlające Avon Glow - odcień cool
  • Czarna żelowa kredka Avon SuperShock
  • Cielista kredka do oczu - My Secret - odcień Nude
  • Brwi - Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Usta - pomadka w kremie - Bourjois Rouge Edition Velvet - 04 Nude-ist
  • Konturówka Golden Gose - 512
  • Tusz Maybelline The Colossal Volum' Express



  • Dajcie znać co myślicie o takim makijażu, czy Wam się podoba czy nie?

    Oczywiście zachęcam Was również do odwiedzenia mojego profilu na Makeup Geek i kliknięcia serduszka jeśli makijaż przypadł Wam do gustu

    https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/gold-and-plum-3/

    Tym razem to wszystko i do następnego...

    Dominika

    4 komentarze:

    1. Prześliczny ;) jak każdy ♡
      I te Twoje idealne fotki w każdym calu ahhh

      OdpowiedzUsuń
    2. Dziękuję bardzo za komplement, choć co do fotek to i tak uważam, że do ideału jeszcze mi ciut brakuje :) Ale pracuje nad tym :P

      OdpowiedzUsuń
    3. piękne są te dwa ciemne fiolety *_*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Kolory fajne ale na zdjeciu i tak nie wyszly jak bardzo intensywne sa w rzeczywistosci

        Usuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...