środa, 26 listopada 2014

Makijaż - Sparkle Eve

Witam,

Dziś mam dla Was bardzo szybciutki post z propozycją makijażu. Tym razem jest to pierwszy z bardziej sylwestrowo-karnawałowych propozycji makijażowych.


Całość utrzymana w dość ciemnych tomach, ale przepięknie mieniących się w sztucznym świetle. Na wcześniej nałożony kremowy cień w tonacji grafitu nałożyłam brokat holograficzny a równą granicę roztarłam jasno brzoskwiniowym cieniem Makeup Geek, który delikatnie ocieplił całość. Wewnętrzny kącik to kombinacja miedzi i mocnego złota. Dół to przejście od grafitu poprzez zieleń aż do złota. Linię wodną rozjaśniłam cielistą kredką, bo mimo iż jest to makijaż wieczorowy nie chciałam aby wyszedł dość ciężko.


Konturowanie to przede wszystkim niezawodny puder HD od Inglota o numerze 505, szczyty kości policzkowych zaznaczyłam również niezastąpionym cień Shimma Shimma od Makeup Geek. Usta to kombinacja konturówki Golden Rose numer 506, matowej pomadki również z GR nr 10 oraz delikatnego błyszczyka z Models Own.

Listę oraz zdjęcia produktów jak również pędzli znajdziecie poniżej.


  • Podkład Bourjois 123Perfect - 51 Light Vanilla
  • Puder sypki Ben Nye - Fair
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Kamuflaż Catrice - 010 Ivory
  • Cień w kremie Maybelline Colout Tattoo - 55 Immortal Charcoal
  • Cienie Inglot 114, 339, 333,418 
  • Cienie Makeup Geek - Gold Digger, Envy,Peach Smoothie
  • Holograficzny brokat
  • Bronzer Inglot 505 - puder do konturowania HD
  • Cień Makeup Geek - Shimma Shimma jako rozświetlacz
  • Żelowy Eyeliner NYX - Dark Brown 05
  • Cielista kredka do oczu - Rimmel Scandaleyes - Nude
  • Brwi - Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Usta - pomadka Golden Rose Velvet Matte 10
  • Konturówka - Golden Rose 506
  • Błyszczyk Models Own - Pink Wink
  • Tusz Max Factor 2000 Calorie - Curved Brush Volume & Curl


Jak zwykle zachęcam do odwiedzenia mojego profilu na MUG i kliknięcia serduszka jeśli makijaż przypadł Wam do gustu.


Jak Wam się podoba taka propozycja, nie jest trudna do wykonania, a myślę że ten brokat pięknie się mieni w sztucznym świetle. Dajcie znać czy lubicie takie iskrzące się makijaże czy obstajecie raczej przy czymś bardziej stonowanym.

Z mojej strony na dziś to wszystko i do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...