niedziela, 8 lutego 2015

Makijaż - Carnival

Witam, 

Dziś przychodzę do Was z bardzo szybciutkim postem. Chciałam Wam pokazać mój ostatni makijaż jaki malowałam i wysłałam na konkurs u Maxineczki i sklepu inetrnetowego Let's Beauty.


To mieszanka złota, fioletu przechodzącego w czerń ( a w zasadzie bardzo ciemny matowy fiolet ) z podwójną kreską. Całość okraszona delikatnym srebrnym pyłkiem z Sugarpill. Dół powieki to turkus i fiolet wzbogacony brokatem ( turkusowym, fioletem opalizującym na granat oraz właśnie granatem )



Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach pod postem. W tygodniu postaram się uzupełnić fotkę kosmetyków których użyłam. Dziś to naprawdę baardzo szybciutki post, żebyście nie pomyślały, że Was zaniedbuję.



Oto lista czego użyłam

  • Podkład Revlon Colorstay - Buff
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Żelowy Eyeliner - Maybelline Lasting Drama - 01 Black
  • Pomada do brwi - Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Sypki cień Sugarpill - Tiara
  • Brokaty: turkusowy, fiolet opalizujący na niebieski, granatowy
  • Cień KOBO - 210
  • Cienie Makeup Geek - Gold Digger, Mermaid
  • Cień Inglot 390
  • Cień MAC Shadowy Lady
  • Cienie w kremie Maybelline Color Tattoo - Timeless Black i Turquoise Forever
  • Rzęsy Ardell - Demi Wispies
  • Tusz Maybelline - One by One
  • Róż Makeup Geek - Smitten
  • Rozświetlacz The Balm - Mary Lou Manizer
  • Puder po konturowania HD Inglot - 502

Tymczasem do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...