piątek, 10 kwietnia 2015

Makijaż: Copper

Witam,

Dziś mam dla Was bardzo szybki post z ostatnim moim makijażem jaki udało mi się stworzyć w czasie Świąt. Ponieważ pogoda w Wielkiej Brytanii była naprawdę piękna większość mojego wolnego czasu spędziłam na świeżym powietrzu niż przy tworzeniu makijaży, ale to co udało mi się zrobić chciałam Wam pokazać.



Jest to połączenie złota lekko wpadającego w miedź Inglot 114, pięknego turkusu MUG Mermaid, który niestety na zdjęciu gdzieś się zapodział oraz bardzo głębokiej butelkowej zieleni powiedziałabym wpadającej lekko w czerń.

Ponad załamaniem nałożyłam (jak to mam w zwyczaju) pastelową brzoskwinie aby lekko ocieplić całość. Wewnętrzny kącik to piękny szampański cień z MUG Shimma Shimma bez którego nie umiałabym się już chyba obyć. 

Dolna powieka to ciemna butelkowa zieleń z MUG Envy przeciągnięta aż do wewnętrznego kącika i skierowana lekko w dół - takie połączenie wraz z mocno wyciągnięta kreska sprawia że oko przypomina kształtem migdał.

Moim zdaniem makijaż oka prezentuje się bardzo ciekawie i może być  wykorzystany na wiele różnych okazji. A co Wy myślicie o takim zestawieniu kolorystycznym i takim makijażu?



Poniżej przedstawiam listę kosmetyków jakich użyłam do wykonania tego makijażu wraz z ich fotką


  • Podkład Bourjois Healthy Mix - 51 Light Vanilla
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Żelowy Eyeliner - Maybelline Lasting Drama - 01 Black
  • Pomada do brwi - Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Żel do brwi - Makeup Revolution - I Tint My Brows - Fairest
  • Cienie Makeup Geek - Peach Smothie, Mermaid, Shimma Shimma and Envy
  • Cień Inglot 114, 313
  • Cień MAC - Carbon
  • Rzęsy Ardell - Demi Wispies
  • Tusz Benefit - Roller Lash

Jeśli Wam się podoba to uśmiecham się o serduszka na stronie Makeup Geek - link znajduje się poniżej.

https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/copper-6/

Na dziś to tyle i do następnego...

Dominika

3 komentarze:

  1. Cudny. Też lubię cień Shimma Shimma ;)
    Serducho klikniete ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za wsparcie :) Tak obie jesteśmy fankami tych cieni :)

      Usuń
  2. Cudny. Też lubię cień Shimma Shimma ;)
    Serducho klikniete ♡

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...