poniedziałek, 25 maja 2015

Klasyczny Makijaż Ślubny

Witam,

Jakiś czas temu przygotowałam dla Was pierwszą w tym roku propozycje makijażu ślubnego. Niestety brak czasu sprawił, że nastąpiło całkiem spore opóźnienie w publikacji moich postów.


Tym razem postawiłam na bardzo klasyczny look w brązach i delikatnym złocie, myślę że to zestawienie kolorystyczne przypadnie do gustu nie jednej pannie młodej oraz kobietą, które lubią neutralne zestawienia kolorystyczne.


Na całą powiekę nałożyłam foliowy cień w kremie z Makeup Revolution w odcieniu Rose Gold, następnie stopniowo budowałam cień i modelowałam zewnętrzny kącik oka przy pomocy cieni Inglot i KOBO.  Całość dopełnia sypki cień Inglot 37 który jest starym złotem, delikatnie wklepany na ruchoma powiekę. Wewnętrzny kącik oka to kombinacja pięknego cienia sypkiego z Mini Bourjoise Dose de Nacres nr 6, który pięknie opalizuje na różowo fioletowo, natomiast sam wewnętrzny kącik to sypki pigment od KOBO w odcieniu 505 Sea Sheel. Linia rzęs to nałożony eyeliner i delikatnie roztarty chłodny ciemny brąz od Inglota w odcieniu 378 oraz połówki rzęs Adrell nr 318, które pięknie wyglądają na oku i sprawdza się w nie jednej sytuacji :)

Dolna powieka to mix cienia 360 oraz 326 tak aby lekko zaznaczyć.






Twarz wykonturowałam pudrem do konturowania Inglot w odcieniu 502 oraz użyłam pudru sypkiego Inglot nr 42 w delikatnym brzoskwiniowym kolorze, który pięknie rozświetli twarz i nada jej świeżości. Policzki musnęłam różem Makeup Geek ( recenzja i swatche TUTAJ ) w odcieniu Honeymoon a usta to piękny lakiero blyszczyk Bourjois Rouge Edition Aqua Laque 01 Appechissant, który nada koloru naszym usta i nie będzie zbyt ciężki.

Poniżej przedstawiam zbliżenie na kosmetyki jakich użyłam oraz ich listę.


  • Podkład Bourjois Healthy Mix - 51 Light Vanilla
  • Rimmel Lasting Finish Primer - baza pod makijaż
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Żelowy Eyeliner - Maybelline Lasting Drama - 01 Black
  • Pomada do brwi - Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Żel do brwi - Makeup Revolution - I Tint My Brows - Fairest
  • Sypki cień Inglot 37
  • Pigment Bourjois Mini Bourjoise - nr 06
  • Pigment KOBO - 505 Sea Shell
  • Cienie Makeup Geek - Peach Smothie
  • Cień KOBO - 117 Caffe Latte
  • Cień Inglot 326, 360, 313, 378
  • Foliowy cien Makeup Revolution - Rose Gold
  • Rzęsy Ardell - 318
  • Tusz Benefit - Roller Lash
  • Cielista Kredka My Secret 
I jeszcze kilka zdjęć całości w nieco bardziej ślubnej stylizacji. Jak Wam się podobają?






Dajcie znać co myślicie o takiej propozycji makijażu, myślę że dobrze będzie również wyglądać na inne okazje jak również i noszony na co dzień.

Jeśli się Wam podoba bardzo proszę o klikniecie w serduszko w linku poniżej.

https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/bridal-make-up-6/

Dziękuję Wam za chwilkę Waszego czasu poświęconego mojemu blogowi i mnie.

Do następnego...

Dominika

2 komentarze:

  1. Piękny i subtelny! :) Udany ślubniak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) myślę, że to chyba kwintesencja udanego makijażu ślubnego - subtelność :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...