środa, 20 maja 2015

Recenzja: Golden Rose Top Coat Quick Dry

Cześć Dziewczyny,

Dziś szybciutka recenzja Top Coat'u, który u mnie sprawdził się bardzo fajnie i z powodzeniem może zastąpić mi mój ulubiony Go to Go by Essie.


Mowa tutaj o lakierze nawierzchniowym firmy Golden Rose - Qiuck Dry. Jeśli śledzicie mojego bloga zapewne natknęłyście się już na niego w postach z zakupami, a także czasem z recenzją któregoś z lakierów Essie - których jak wiecie jestem wielka fanka.

W zeszłym roku będąc w Polsce poczyniłam pewne zakupy kosmetyczne i odwiedzając sklep stacjonarny Golden Rose natknęłam się na wspomniany powyżej Top. Co skłoniło mnie do jego zakupu? Przede wszystkim przyzwyczajenie nałożenia czegoś na lakier w celu jego ochrony i przyspieszenia schnięcia, jak również fakt ze byłam z dala od domu i nie miałam pod ręką niczego czym mogłabym pomalować paznokcie.


Postanowiłam wypróbować i zobaczyć jak zadziała, czy będzie to jakaś alternatywa dla Essie czy nie bardzo? Początkowo nie dawałam mu najmniejszych szans i byłam nico sceptycznie nastawiona, bo nie oszukujmy się za cenę 8,50zl nie spodziewałam się żadnego WOW.

Z biegiem czasu i tego w jaki sposób robię swój manicure, moja opinia na temat tego produktu zdecydowanie się zmieniła. Ponieważ poświęcam moim dłonią ok 1 godziny w porywach do 2 w ciągu tygodnia oczekiwałam czegoś co będzie się trzymało właśnie mniej więcej tydzień, nie będzie odpryskiwać i przyspieszy wysychanie lakieru bazowego.


Jakie było moje zdziwienie w momencie kiedy top wytrzymał cały tydzień bez większych uszczerbków, a moje paznokcie nadal pięknie błyszczały mimo minionego tygodnia. Często też spotykałam się z pytaniem czy mam manicure hybrydowy czy też nie bo po jego nałożeniu paznokcie pięknie się błyszczą dając efekt żelowych.

Myślę, że znalazłam właśnie alternatywę dla osławionego już Essie Good to Go, która po pierwsze kosztuje mniej, a po drugie przyśpiesza schniecie lakieru bazowego i przedłuża jego żywotność.

Dużą zaletą jest też to, że w momencie kiedy wysycha nie obkurcza się i nie ściąga lakieru co niestety zauważyłam przy seche vite.

Kolejną rzeczą która przemawia na plus jest całkiem szeroki pędzelek, który w moim przypadku ułatwia aplikacje bez pozostawiania smug czy jakichkolwiek niedociągnięć.


Robię dokładnie jak zaleca producent czyli po około minuty po nałożeniu lakieru bazowego aplikuje top i czekam mniej więcej 1 do 2 minut, po tym czasie lakier zdąży wyschnąć a ja nie muszę martwić się że coś za chwile się rozmyje albo że dotknę paznokcia i narobię sobie śladów.

Dla tych z Was, które szukają czegoś dobrego a nie chcą wydawać fortuny myślę ze będzie to dobra alternatywa. Niestety w tym momencie nie mogę oszacować Wam czasu jak szybko schnie porównując do Essie, ponieważ Good to Go nie miałam już od dłuższego czasu. Fakt faktem, nie możecie oczekiwać że po 30 sekundach czy tez 1 minucie lakier będzie super twardy, ale na pewno po ok 2 spokojnie spokojnie stwardnieje na tyle aby nie narobić sobie śladów.

Ja jestem zadowolona i więcej mi nie potrzeba, tym bardziej, że jak już wcześniej wspomniałam kiedy robię mój manicure poświęcam mu nieco więcej czasu i nie muszę się martwic że zaraz wychodzę albo że muszę zrobić coś już teraz.

Generalnie podsumowując top bardzo udany, świetnie sprawdza się na moich paznokciach, utrzymuje się dobry tydzień bez odprysków czy zmatowienia i daje efekt manicure hybrydowego. Czego chciec wiecej?

Polecam, bo za cene 8,50zl nie znajdziecie chyba niczego lepszego.

Na dzis to chyba tyle, piszcie czy miałyście już ten Top a może macie jakas inna alternatywe?

Do nastepnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...