środa, 28 maja 2014

Cetaphil - ukojenie dla skóry

Witam serdecznie, 

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją. Tym razem będą to dwa produkty przeznaczone do pielęgnacji skóry.

Na pewno wielu z Was dobrze znane, ale mimo wszystko chciałam podzielić się z Wami moją opinią na temat tych produktów. Produktami tymi są Cetaphil - Emulsja do Mycia oraz Cetaphil - Nawilżający Balsam.



Są to produkty do specjalnej pielęgnacji nadwrażliwej i delikatnej skóry twarzy. Żel myjący oczyszcza i odświeża skórę twarzy. To delikatna, nie dająca podrażnień emulsja, zawierająca wyłącznie niedrażniące składniki. 

Zanim zaczęłam stosować Cetaphil używałam żelu do mycia twarzy Vichy Normaderm, ale niestety, bardzo wysuszył mi skórę. Skóra wysuszona była do tego stopnia, że w żaden sposób nie mogłam sobie z tym poradzić. Tuż przy nosie, na policzkach oraz czole miałam placki złuszczającej się, przesuszonej skóry. Możecie sobie wyobrazić jak nie estetycznie to wyglądało a na domiar złego nawet po nałożeniu kremu nawilżającego nie było lepiej. Każdy podkład podkreślał wszystkie suche skórki, które dosłownie odchodziły razem z podkładem. 

Przez pewien czas stosowałam metodę OCM ( Oil Cleansing Method ), która była skuteczna ale ponieważ jestem mamą i czasem mam naprawdę ograniczony czas dla siebie szukałam czegoś co po pierwsze oczyści moją skórę z pozostałości makijażu, skutecznie nawilży i odżywi moją skórę a także będzie błyskawiczne. Przy OCM trzeba się czasem napracować :)

Żelu do twarzy używam rano i wieczorem, tak samo jak i balsamu. W moim przypadku najlepszą metodą oczyszczania skóry twarzy jest nałożenie żelu na suchą skórę a następnie delikatne masowanie całej twarzy nie omijając okolic oczu. Po takim delikatnym masażu spłukuję całość lekko ciepłą wodą. Po oczyszczeniu twarzy nie mam uczucia ściągnięcia skóry tak jak to bardzo często występowało przy stosowaniu innych żeli myjących. 

Emulsja do mycia twarzy

To jeden z plusów jakie odczułam po pierwszej aplikacji. Żel w zasadzie w ogóle się nie pieni, jest to bardziej emulsja o dość rzadkiej konsystencji. Jako, iż jest to żel hypoalergiczny, przeznaczony do skóry wrażliwej nie posiada zapachu. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i dość dobrze myje, choć jeśli mam być szczera spodziewałam się lepszego usunięcia makijażu - szczególnie oczu. Z tym nie radzi sobie zbyt dobrze i muszę wspomagać się płynem micelarnym.


Produkty zapakowane są w bardzo wygodne opakowania o pojemności 236ml dodatkowo wyposażone w pompkę ( nie jestem pewna czy w Polsce również są dostępne z pompką czy też nie ) co bardzo ułatwia aplikację. Jedna pompka żelu myjącego w zupełności wystarcza aby umyć całą twarz. Jeśli chodzi o balsam nawilżający tego produktu używam zdecydowanie mniej bo około 1/2 pompki. Jest bardzo wydajny i po aplikacji pozostawia cieniutki film na skórze co w niczym nie przeszkadza aby dobrze przygotować skórę do aplikacji podkładu.

Po takim przygotowaniu twarzy podkład aplikuje się naprawdę fajnie, rozprowadza się równo i przestał podkreślać jakiekolwiek skórki, bo ich po prostu już nie ma :)

Balsam nawilżający

Balsam nawilżający natomiast jest bardzo gęsty a jednocześnie lekki i naprawdę niewielka ilość wystarczy aby dobrze nawilżyć całą twarz. Ja również używam tego balsamu do ciała dla siebie jak i mojej dwu i półrocznej córeczki - sprawdza się świetnie.

Balsam został stworzony szczególnie dla tych, którzy zmagają się z różnymi problemami dermatologicznymi. Dzięki odżywczemu składowi, preparat głęboko nawilża, wygładza skórę i chroni jej naturalny płaszcz lipidowy. Bardzo dobrze nawilża skórę, po nałożeniu na twarz wieczorem, rano nadal mam uczucie że znajduje się na niej. Dzięki temu balsamowi pozbyłam się suchych skórek na twarzy i nie czuję już tego nieprzyjemnego ściągnięcia skóry. 

Poza tym jednym minusem, który wymieniłam wcześniej a mianowicie że żel myjący nie radzi sobie ze zmyciem makijażu oczy wszystko inne jest na tak i ja jak najbardziej polecam szczególnie osobą które mają skórę bardzo wrażliwą i atopową. 


Cóż więcej mogę powiedzieć, jeśli macie skórę bardzo wrażliwą bądź zmagacie się z jej suchością polecam spróbować. Mnie pomógł, więc może Wy też będziecie równie zadowolone jak ja :)

Jestem ciekawa co Wy myślicie na temat tych produktów. Miałyście, jak się u Was sprawdziły. Piszcie w komentarzach na dole. 

Jeśli macie jakieś pytania, również piszcie, na wszystkie odpowiem :)

Dziękuje Wam za uwagę i do następnego...

Dominika 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...