środa, 7 maja 2014

Essie - Status Symbol, Cute As A Button, Sand Tropez

Witam,

Dziś przychodzę do Was z szybkim postem dotyczącym promocji w drogeriach Boots w Wielkiej Brytanii. Ponieważ sezon wiosenny już w pełni a lato za pasem postanowiłam skorzystać z promocji 3 w cenie 2 i kupiłam sobie trzy nowe lakiery Essie. Jak już zdążyłyście się zorientować jestem ich fanką i mam ich kilka w swojej toaletce.

Te które kupiłam tym razem to typowo wiosenno-letnie kolory z naciskiem na letnie, ale jak to ja po prostu maluję paznokcie na taki kolor jaki mi w danej chwili pasuje i na jaki mam ochotę :)

Kolory które zagościły w mojej szufladzie to Status Symbol, Cute As A Button i Sand Tropez



Status Symbol to kremowy cukierkowy róż, mogłabym rzec że jest to babydoll róż. 

Cute As A Buttom to koralowy piękny kolor ale co mnie bardzo zaskoczyło ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu ) w zależności od pory dnia i światła ten kolor się zmienia. Czasem jest pięknym koralem, czasem różem a czasem wpada w soczystą brzoskwinię - lakier kameleon :)



Sand Tropez to przepiękny beżowy nudziak z lekką domieszką szarości. Bradzo ładnie wygląda na paznokciach. Więc jeśli szukacie czegoś neutralnego i kremowego co będzie pasować w zasadzie do wszystkiego to Sand Tropez jest idealny.

Wszystkie trzy mają kremową konsystencje i nie posiadają żadnych drobinek. Dzięki szerokiemu płaskiemu pędzelkowi ( wersja europejska ) świetnie się je aplikuje a pędzelek nie pozostawia smug.



Jeśli chodzi o ilość warstw to w przypadku Sand Tropez wystarczy jedna grubsza warstwa, natomiast przy Status Symbol i Cute As a Button zdecydowanie trzeba tych warstw nałożyć dwie. Powiem więcej Cute As A Button po nałożeniu dwóch warstw nadal lekko przebija na końcówkach paznokci. Generalnie nie jest źle ale jeśli komuś miałoby to przeszkadzać to stopień krycia tego lakieru nie jest najlepszy. Co prawda ja jestem mu to w stanie przebaczyć bo kolor jest naprawdę piękny :)



Oj!!! ależ się rozpisałam na temat tych dwóch lakierów a nie wspomniałam jeszcze w zasadzie nic o Status Symbol. Urzekł mnie kolor, naprawdę nie przypuszczałam że kiedyś odważę się na takie zdecydowane kolory. Ten jest naprawdę intensywny, choć w buteleczce chyba wydaje się bardziej żarówiasty niż jest w rzeczywistości na paznokciu. Rozprowadza się ładnie, nie pozostawiając smug, krycie też ma intensywne, choć jak już wcześniej wspomniałam jedna warstwa nie wystarczy. Bardzo ładnie prezentuje się również na paznokciach u stóp. Myślę że będzie to jeden z moich ulubieńców jeśli chodzi o pedicure :) 

Poniżej wstawiam kilka zdjęć tych cudeniek...






Dajcie znać czy Wam się podobają i czy również lubicie takie kolory na paznokciach

Mam nadzieję że Wam się podobało i do następnego

Dominika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...