wtorek, 20 maja 2014

Makijaż - Violet

Witam,

Dziś mam dla Was propozycję makijażu dla dziewczyn o brązowych, piwnych jak również zielonych oczach. Ale będzie równie dobrze wyglądał z niebieską tęczówką oka. To propozycja np. na wyjście do kina, albo weekendowy wypad na kawę.
 



Połączyłam tu kolor złoty, fiolet troszkę brązu oraz koralu. Więc w zasadzie każda tęczówka znajdzie coś dla siebie żeby się wybić.

Tym razem postanowiłam przedstawić Wam dwa warianty. Jeden to wersja z jasną linią wodną i kreską do połowy -2/3 długości oka ( przyznam szczerze, że taką właśnie lubię najbardziej ). Drugi wariant to wariant troszkę bardziej wieczorowy, czyli linia wodna jest podkreślona na czarno a kreska na górnej powiece się wydłuża i zaczyna od wewnętrznego kącika.

To co, zaczynamy?


1.  Na wewnętrzny kącik nakładam beżowo-złoty perłowy cień, nie przekraczając załamania powieki.



2. Używając puchatego pędzelka do rozcierania nakładam brązowy cień o perłowym wykończeniu w zewnętrznym kąciku oraz powyżej załamania powieki. Nakładam go w taki sposób aby stworzyć tylko mgiełkę koloru.



3. Na środek ruchomej powieki aplikuję fioletowy cień  i rozcieram granice między wszystkimi cieniami.



4. Sam zewnętrzny kącik zaznaczam dodatkowo ciemnym fioletem.



5. Dolna powiekę maluję białą kredką o kremowej konsystencji. Zadziała to jako nasza baza dla kolejnych cieni, które będziemy nakładać.




6. Wewnętrzny kącik dolnej powieki rozświetlam beżowo-złotym cieniem którego użyłam na samym początku, środek powieki pokrywam natomiast łososiowo-koralowym cieniem opalizującym na złoto.



7. Zewnętrzny kącik przyciemniam ciemniejszym odcieniem fioletu oraz maluję kreskę żelowym eyelinerem.



8. Linię wodną maluję beżową kredką, co optycznie otworzy oko, tuszuję rzęsy i opcjonalnie doklejam połówki sztucznych.




Makijaż oka gotowy.


A tu opcjonalne rozwiązanie o którym wspomniałam wcześniej. Beżową kredkę zastąpiłam czarną a na górnej powiece namalowałam pełną linię żelowym eyelinerem.


Który makijaż Wam się bardziej spodobał? A może wypróbujecie obydwa? Dajcie znać na dole w komentarzach. Na koniec jeszcze parę zdjęć całości.





Oraz lista produktów których użyłam i fotka...



  • Podkład Bourjois 123Perfect - 51 Light Vanilla
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Czarny eyeliner - Essence
  • Baza pod cienie Bella Pierre
  • Cienie Inglot 111,422,407,345,361
  • Inglot Vertigo 70
  • Fioletowy cień z paletki Sleek - Cirious
  • Kredka NYX Jumbo Pencil - Milk
  • Cień sypki NYC 899 Lilac Sensetion
  • Czarna kredka Avon Super Shock
  • Róż Bourjois nr 34 Rose D'or
Dla szybkiego przypomnienia serdecznie zapraszam również na mój profil na portalu Makeup Geek, jeśli jeszcze nie odwiedziliście to link poniżej:


Tam znajdziecie propozycje innych moich makijaży, a jeśli któryś Wam się podoba kliknijcie na serduszko :)

Do następnego...

Dominika

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi sie Twoje makijaże oczu! Chciałbym tak umieć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za mile przyjecie :) Cwiczenie czymi mistrza, hehe a mnie jeszcze dalego do perfekcji :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...