wtorek, 8 lipca 2014

Dzienny Makijaż - Sleek Rio Rio

Witam, 

Post tak na szybko, wczoraj wybrałam się do drogerii Superdrug  ( Wielka Brytania ) i zaglądnęłam do szafy Sleeka. Co prawda poszłam z zamiarem kupna innej paletki a wyszłam z najnowszą Rio Rio. Spodziewajcie się recenzji już niebawem, a dziś szybciutko chciałam pokazać Wam mój dzisiejszy makijaż właśnie wykonany w 100% ta paletką.

Przyznam Wam szczerze, że kompletnie nie wiedziałam co z tego wyjdzie i jeszcze jedno, od jakiegoś czasu Sleek chyba dopracował formułę swoich cieni bo mam wrażenie, że są delikatniejsze w swej formie ( jeśli można tak powiedzieć ). Ale o tym przy recenzji...

A to dzisiejsza propozycja, szybka, łatwa i bardzo delikatna. Kolory jakich użyłam to bardzo jasny beżowy z pięknymi złotymi drobinkami, które się nie osypują tylko mienią na powiece - nałożyłam go na całą ruchomą powiekę.  Perłowy jasny róż nałożony na załamanie i lekko ponad nim - przy roztarciu pozostawia delikatną mgiełkę oraz mocno perłowe biały i szampański ( w wewnętrznym kąciku oka ). Kreskę przy linii rzęs narysowałam najpierw tym brązowo-bordowym kolorem z delikatnymi złotymi drobinkami a następnie dodałam troszkę czarnego tylko przy samych rzęsach.



Cienie, których użyłam to: Copacabana, Sao Conrado, Ipanema, Urca, Cachaco i Leblon.



Jak Wam się podoba?

Słyszałyście już o tej paletce?

Dajcie znać w komentarzach i do następnego...

Dominika

4 komentarze:

  1. Fajny blog, piekny makijaż, dziwi mnie, że nie ma wcale pod tym postem komeNtarzy!
    Gdzie dostal;as paletkę Rio Rio w Polsce jej jeszcze nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, mieszkam w Wielkiej Brytanii wiec odwiedzając drogerię Superdrug natknełam się na nią i tak powędrowała ze mna do domu :)
    Może to kwestia czasu i pojawi się w Polce :)
    Dziękuje za komplement dotyczący bloga, no niestety cierpię na brak komentarzy i generalnie nie wiem co mam na ten temat myśleć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga, nie poddawaj się, piękny to makijaż a ja już nie mogę się doczekać, też chcę tę paletkę , jestem slekomaniaczką i ubolewam nad tym, że w Plsce dopiero pojawiła się Arabioan nights a nie Rio Rio!

    Na pewno będę Cię częsciej odwiedzać|!
    Zapraszam też do mnie. Wczoraj pisałam ze starego konta, z tego co pisze teraz możesz przejśc na mój blog Testuję, recenzuję, polecam.

    A co do komentarzy - warto abyś wyłączyła weryfikację obrazkową ona może powodowac rezygnację z komentowania odwiedzających Cię osób.
    Głupio wczoraj postąpiłam najpierw obejrzałam zdjęcia (cała ja) skomentowałam Twój blog a potem dokładnie przeczytałam posta za to bardzo Cię przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam serdecznie na bloga i mam nadzieje, że jest przydatny. Dziękuję również za podpowiedz dotyczącą komentarzy, mam nadzieje że będzie lepiej :). Spokojnie, Sleek Rio Rio i w PL będzie dostępna - cierpliwości :)
      Hehe, nie musisz przepraszać blog jest dla Was i to Wy decydujecie czy oglądacie czy czytacie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...