czwartek, 10 lipca 2014

Makijaż - Night Date

Witam,

Jako, że weekend zbliża się wielkimi krokami postanowiłam przedstawić Wam moją propozycję makijażu. Myślę, że świetnie się sprawdzi na wieczorne wyjście na imprezę bądź wieczorną kolację :)

 


Ja co prawda nigdzie się nie wybieram, weekend zamierzam spędzić w domowym zaciszu wraz z mężem i córeczką ale może Wy się gdzieś wybieracie i skorzystacie z takiej propozycji lub choć w małym stopniu zainspiruje on Was do stworzenia swojej wersji.



Jest to ta sama propozycja, którą umieściłam na stronie Makeup Geek i tam też znajdziecie inne moje makijaże, które być może Was zainspirują do stworzenia swoich własnych albo do odtworzenia tych, które już są :)



Makijaż utrzymany jest w dość uniwersalnej kolorystyce na górnej powiece a mianowicie beże i brązy, dokładnie blendowane i dokładane partiami ( jeśli można tak powiedzieć ) o ton ciemniejsze tworząc gradient. To powoduje łagodne przejścia koloru od najjaśniejszego do czarnego umiejscowionego w zewnętrznym kąciku oka. 




Uwagę w tym makijażu skupiać ma dolna powieka, na którą nałożyłam dość zdecydowane kolory - róże i fiolety. Oczywiście Wy możecie tą kolorystykę zmienić wedle Waszych własnych upodobań. Najważniejsze aby cały makijaż tworzył jedną spójną całość i kolory przechodziły bardzo łagodnie gradientem, od najjaśniejszego do tego który będzie najciemniejszy.




Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gusty.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...