czwartek, 24 lipca 2014

Makijaż - Rose Akcent

Witam,

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie makijażu w odcieniach różu. Postanowiłam spełnić tą prośbę. Makijaż jest hm... powiedziałabym delikatny, nie wiem czy osoba która mnie o niego poprosiła będzie zadowolona no ale zobaczymy :)



Cóż, z różem trzeba bardzo uważać, szczególnie kiedy jest dość intensywny. Dlaczego? Ponieważ, takie odcienie potrafią bardzo zmęczyć oko. Nie umiejętnie nałożone sprawiają, że oko wygląda na zaczerwienione, zmęczone, jakbyśmy cały czas płakały. Dlatego bardzo ważne jest zadbanie aby linia wodna zaznaczona była białą bądź cielistą kredka. To bardzo ładnie otworzy oko, sprawi, że cały look będzie bardziej świeży, a my nie będziemy wyglądać jakbyśmy nie spały całą noc.






Cienie jakich użyłam w tym makijażu to: czysta matowa biel ( KOBO 101 ) użyta na całą ruchomą powiekę, w załamaniu to kombinacja jasnego i lekko ciemnego pomarańczu z paletki Del Mar firmy Sleek a następnie roztarcie ich koralowym perłowym cieniem Inglot nr 407. Dolna powieka to matowy róż Inglota nr 362. Wewnętrzny kącik oka to Inglot Double Sparkle nr 496. Kreska na górnej linii rzęs to żelowy eyeliner firmy Essence. Jak zawsze kreska umieszczona na 2/3 całości linii rzęs. Na linii wodnej biała kredka a rzęsy wytuszowane i doklejone połówki sztucznych ( Ardel nr 318 ).




Tak prezentuje się całość, mam nadzieje że Wam się podoba. Piszcie w komentarzach na dole co myślicie o takim zestawieniu. Lubicie róże czy raczej inne kolory. 

Dziękuję Wam za uwagę i do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...