poniedziałek, 8 września 2014

Makijaż - Indian Summer

Witam,

Dziś szybciutki post z moim dzisiejszym makijażem. Pogodę mam piękną i grzechem byłoby jej nie wykorzystanie. Postanowiłam stworzyć coś bardzo subtelnego co będzie już lekka zapowiedzią jesieni ale jeszcze z dużym powiewem lata. Makijaż roboczo nazwałam Indian Summer co w wolnym tłumaczeniu jest Babim Latem :)


To połączenie bardzo jasnego złota, złota i miedzi. Delikatnie ale już z barwami typowymi dla jesieni, jesiennych liści które cudnie wyglądają przybierając kolory tęczy. A jeszcze jak niebo jest bezchmurne - wyglądają cudnie!!!



Jak już wcześniej wspomniałam to połączenie bardzo jasnego złota - w tym przypadku Rimmel Colour Mousse w odcieniu 007, piękny złoty - Makeup Geek w odcieniu Gold Digger, miedź od Inglota nr 605. Całość roztarłam najjaśniejszym beżem z trójki Inglot Rainbow 117R.

Pod łuk brwiowy standardowo bardzo delikatnie nałożyłam biały matowy cień KOBO 101 Coconut, a na linie wodną powędrowała cielista kredka z my secret.

Kreska na górnej powiece to cień Inglot 378 nałożony na mokro, co sprawiło że kreska nie jest tak "agresywna".


Do konturowania użyłam pudru konturującego z Inglota nr 505 a policzki lekko zaznaczyłam różem w kremie Inglot nr 80.

Usta to szminka w kremie Bourjois Rouge Edition Velvet w odcieniu 04 Peach Club wklepany delikatnie palcem, co sprawiło, że pomadka nie jest tak intensywna a jedynie nadaje delikatnego kolorytu na ustach.



Oto cały mój makijaż, niezwykle prosty i szybki. Będzie bardzo ładnie komponował się z niebieską czy też zieloną tęczówką oka.

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Oczywiście jak zwykle również zachęcam do odwiedzenia mojego profilu na Makeup Geek gdzie są i inne propozycje makijaży wykonanych przeze mnie. Jeśli coś Wam wpadnie w oko, kliknijcie na serduszko :)


Z mojej strony na dziś tyle.

Czekam na Wasze komentarze i do następnego....

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...