środa, 14 stycznia 2015

Manicure : Nudziak z błyskiem

Cześć,

Dziś mam dla Was coś zupełnie innego niż było dotychczas na moim blogu.


Tym razem postanowiłem pokazać Wam jak wykonuje mój ostatni manicure. W/g mnie jest stonowany, uniwersalny ale mimo to ma troszkę pazura :D Może nie jest to mistrzostwo, ale mnie się podoba. Mam nadzieję że Wam również przypadnie do gustu i wypróbujcie.

Wszystkie lakiery jakich używam, są dla Was naprawdę bardzo łatwo dostępne i generalnie nie aż tak drogie. Najdroższy to chyba Essie, którego użyłam jako podstawy, ale znalazłam dla Was zamiennik z Golden Rose nr 132 z serii Rich Colour, który jest praktycznie identyczny.

Co na będzie potrzebne? Polerka, pilniczek do skrócenia paznokci, preparat do usuwania skórek, baza pod lakier, lakier bazowy, lakier brokatowy z większymi drobinami, lakier brokatowy z maleńkimi drobinkami oraz top coat.








KROK 1: przygotowuję moje dłonie i paznokcie do dalszych "zabiegów" paznokciowych. Pilnikuję i poleruje krawędzie paznokcia. Osobiście lubię kształt prosty tylko na krawędziach lekko zaokrąglonych ale to kwestia gustu :)
Skórki usuwam natomiast preparatem do ich usuwania. Więcej na temat tego preparatu znajdziecie TUTAJ










KROK 2: Odtłuszczam płytkę paznokcia i maluję ją bazą pod lakier. W moim przypadku jest to odżywka Eveline 8 w 1, której recenzje możecie znaleźć TUTAJ









KROK 3: Maluję dwie warstwy lakieru, który będzie moją bazą kolorową ( użyłam, jednego z moich ulubionych Essie Sand Tropez,) którego recenzje znajdziecie TUTAJ ) Zamiennikiem może być Golden Rose seria Rich Colour nr 132.













KROK 4: Przy użyciu patyczka do szaszłyków ( nie dorobiłam się jeszcze sondy ;P ) nakładam większe drobinki z lakieru Catrice nr 50 Glitterazzi na serdeczny palec. Układam je pojedynczo zaczynając od nasady i kierując się mniej więcej do połowy paznokcia.










KROK 5: Kiedy drobinki podeschną delikatnie nakładam lakier z brokatem od Golden Rose nr 98. Nakładam go od nasady i przeciągam do 3/4 paznokcia, tak aby końcówki mimo wszystko pozostały nietknięte. Następnie całość przeciągam top coatem i gotowe :)





A tak prezentuje się całość. Mam nadzieję, że tego typu posty również się Wam spodobają i z nich skorzystacie.



Piszcie co sądzicie o takim pomyśle, przyznam szczerze, że nie jest zbyt czasochłonny, trzeba mieć tylko odrobinę cierpliwości :)

A jakie są Wasze sposoby na zdobienie paznokci. Dajcie znać w komentarzach.

Tymczasem, do następnego...

Dominika

2 komentarze:

  1. cudny manicure *.*
    bardzo spodobał mi sie ten lakier z Catrice ;) muszę go dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam go w Hebe, szukałam właśnie tego konkretnego i nie przypuszczałam, że jeszcze uda mi się go dostać - biorąc pod uwagę jak rzadko jestem w PL
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...