niedziela, 15 marca 2015

Makijaż: Kingbird

Witam bardzo serdecznie,

Po bardzo długiej przerwie za którą Was serdecznie przepraszam, przychodzę do Was z makijażem. Moja nieobecność związana była z moimi prywatnymi sprawami i uwierzcie mi nawet nie miałam czasu ani na jakiekolwiek makijaże ani na pisanie postów. Ostatnio troszkę odpuściło i dziś miałam chwilkę czasu aby troszkę pomalować ( uwierzcie mi bardzo za tym tęskniłam ).



Nie rozwodząc się zbytnio nad moimi sprawami przejdę do makijażu. Parę dni temu przyszła do mnie długo wyczekiwana paczuszka z dobrociami od Inglota - dzięki mojej znajomej miałam możliwość zamówienia soie kilku rzeczy a ona mi je przysłała za co bardzo dziękuję :)

Osobny post pojawi się już niebawem ( a przynajmniej mam taką nadzieję :) )

Jak Same widzicie makijaż jest bardzo kolorowy i generalnie to była bardziej zabawa niż coś z czym można wyjść na co dzień, ale jeśli lubicie się bawić makijażem tak jak ja i chcecie poćwiczyć troszkę rękę to zapraszam do step by step poniżej.



1. Na początek większą część powieki ruchomej pokrywam granatową kredką i delikatnie rozcieram jej branicę.



2. W załamaniu powieki nanoszę ciepły czekoladowy cień. KOncentracja tego koloru przypada na zewnętrzny kącik ale staram się aby całe załamanie było nim zaznaczone.


3.  Na wcześniej nałożoną kredkę, nanoszę teraz piękny chabrowy pigment. Nakładam go palcem aby koncentracja koloru była intensywniejsza - granice natomiast delikatnie rozcieram pędzelkiem.


4. Na górnej linii rzęs maluję kreskę czarnym eyelinerem mniej więcej od połowy, ale nie wyciągam jej daleko tylko bardziej skupiam się na roztarciu jej ciemnym matowym brązem ( o chłodnej tonacji ). Natomiast nad załamaniem powieki nanoszę delikatny brzoskwiniowy matowy cień aby wszystko ładnie połączyć i lekko ocieplić.

5. Przejdźmy do dolnej powieki, delikatnie pokrywam ją matową fioletową kredką a następnie kolejnym bajecznym intensywnie niebieskim pigmentem. Nanoszę go praktycznie na cała dolną powiekę pozostawiając wewnętrzny kącik wolnym.


6. Sam wewnętrzny kącik pokrywam białym pigmentem opalizującym na zielono i dodaję odrobinę brokatu. Im dalej wewnętrznego kącika nanoszę piękny perłowy marski, staram się aby całość płynnie się przenikała.


 7. Linię wodną maluję na niebiesko, tak samo jak dolne rzęsy, górne podkręcam zalotką, maluję a następnie doklejam pasek sztucznych.



Makijaż oka gotowy.

Poniżej lista i fotka kosmetyków jakich użyłam, oraz fotka pędzli ( wszystkie pędzle są marki Zoeva )




  • Podkład Bourjois Healthy Mix - 51 Light Vanilla
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Żelowy Eyeliner - Maybelline Lasting Drama - 01 Black
  • Pomada do brwi - Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Żel do brwi - Makeup Revolution - I Tint My Brows - Fairest
  • Sypki cień Inglot 58, 72
  • Pigment KOBO - 504 Mint Cream
  • Cienie Makeup Geek - Peach Smothie Cocoa Bear
  • Cień Inglot 378, 135
  • Brokat w żelu Collection - 3 Funk
  • Rzęsy Ardell - Demi Wispies
  • Tusz Benefit - Roller Lash
  • Niebieski tusz Bourjois Volume Glamour - Electric Blue
  • Kredki do oczu Essence - 09 Cool Down i 17 TuTu Touquoise
  • Kredka Rimmel Scandaleyes 013 Purple

Poniżej jeszcze zdjęcie całości.


Dajcie znać co sądzicie o takim makijażu, już niedługo post z moimi ostatnimi nowościami a mianowicie pędzlami Zoeva Rose Golden Vol 2 i parama nowymi kosmetykami które zagościły w mojej kosmetyczce.

Tymczasem, dziękuje Was za uwagę i cierpliwość

Do następnego...

Dominika

4 komentarze:

  1. Cudny makijaż ;)
    Chabrowy pigment mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo. No ja jestem zakochana w pigmentach Inglot. Mysle ze to jedne z najlepszych pigmentow

      Usuń
  2. Piękny makijaż :) Kochana jaką pigmentację ma ta farbka/żel do brwi ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuhe bardzo. Ci do farbki z Makeup revolution to jest dosc mocno nspigmentowana i utrzymuje wloski w ryzach na bardzo dlugi czas. Natomiast pomada z Anastasii Beverly Hils rowniez jest bardzo dobra i wystarczy odrobina zeby zaznaczyc brwi. Oba produkty polecam 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...