niedziela, 22 marca 2015

Moje nowości z Inglota

Witam,

Dziś szybciutki post z moimi nowościami z Inglota o których wspomniałam w poprzednim poście oraz których użyłam przy wykonaniu tego makijażu TUTAJ


Dzięki uprzejmości mojej koleżanki, która właśnie pracuje w Inglocie miałam możliwość zamówić sobie parę rzeczy, a ona mi je przysłała, za co bardzo jeszcze raz dziękuję.

W moje łapki tym razem trafiły dwa niesamowite pigmenty, które swoimi kolorami aż elektryzują oraz dwa cienie.

Może zacznę od pigmentów, tym razem postawiłam na coś niebieskiego. Ponieważ takich kolorów nie miałam jeszcze w mojej kolekcji, a chodził za mną makijaż właśnie z niebieskimi tonami postanowiłam kupić pigmenty o numerkach 72 i 58


58 to niesamowity wręcz elektryzujący niebieski, w pojemniczku wygląda na kobaltowy, ale po roztarciu to przepiękny intensywny błękit. Jest delikatnie perłowy co zdecydowanie nie jest nachalną perłą i muszę przyznać, że jest naprawdę bardzo trwały :)



Drugi z odcieni nr 72 to bardziej chabrowy odcień niebieskiego, ciężki do określenia bo w pojemniczku to brudny granat, natomiast po roztarciu jest to cudny chabrowy, mieniący się na błękitno-fioletowo. Piękny kolor!



Co do cieni - to tym razem postawiłam na trio zielone z serii rainbow o numerze 135R, który nie dość, że jest naprawdę piękną niebiesko zielenią to jeszcze opalizuje na zieleń ( niestety zdjęcie nie oddało prawdziwego koloru cienia )





360 natomiast to ciemna kawa z mlekiem, kolor matowy, który bardzo dobrze sprawdzi się w załamaniu powieki jest o 1,5 tonu ciemniejszy od 117 KOBO.


Ostatnio starałam się skomponować 4 cieni o kolorystyce neutralnej, która sprawdziłaby się na okres ślubny, ale również do codziennego użytku i właśnie brakowało mi cienia który ładnie wyglądałby w załamaniu, teraz moja paletka jest kompletna i myślę, że sprawdzi się na nie jedną okazję :)

To tyle jeśli chodzi o moje nowości cieniowo pigmentowe.

Jeśli macie ochotę zobaczyć jak pigmenty sprawdziły się w akcji link znajdziecie TUTAJ

Dajcie znać czy macie któryś z powyższych kolorów, bądź polecacie jakiś który jest godny uwagi.

Tymczasem do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...