niedziela, 8 czerwca 2014

Essie - Crewed Interest

Witam,

Dzis przyszła pora na kolejny kolor z serii lakierów Essie. Tym razem jest to Crewed Interest i zdecydowanie używam go tylko do pomalowania paznokci u nóg. 




Zapytanie dlaczego? Hmm... jest wiele powodów dlaczego tylko paznokcie u nóg, ale jednym z głównych powodów jest spora trudność aplikacji. Jest to lakier o pięknym kolorze rozbielonej brzoskwini - takie lody brzoskwiniowe o wykończeniu kremowym. 



Niestety jest to jeden z nielicznych lakierów Essie który nakłada się fatalnie. Nie dość że pozostawia nie lada smugi to jego pigmentacja pozostawia wielkie do życzenia. Trzeba aż trzech warstw, aby efekt był kryjący. Nie ukrywam, że ja tych warstw nakładał aż cztery, wtedy wykończenie jest w pełni mnie satysfakcjonujące.




Konsystencja jest ok, tak jak w większości lakierów Essie, nie za gęsta i nie za lejąca się. Co do pędzelka, no cóż ja posiadam wersje amerykańską więc pędzelek jest cieniutki i sprawia bardzo dużo problemu aby nałożyć precyzyjnie lakier, bez pozostawienia smug ( mam jeszcze dwa lakiery z takim typem pędzelka i aplikacja nimi jest fatalna). 




Lakier wysycha standardowo, ale pomiędzy kolejnymi warstwami i tak warto odczekać jakieś 2 minutki. żeby nie narobić sobie jeszcze więcej smug. Generalnie ja jak zawsze nakładam na niego top coat. Lakier trzyma się zdecydowane 2 tygodnie a nawet i dłużej tylko warto zmyć bo widać odrosty :) 



Ale koniec końców mogę mu wybaczyć tą pigmentację i utrudnioną aplikację (używam pędzelka od innego lakieru), bo kolor jaki daje finalnie bardzo mi się podoba.

A co Wy sądzicie na temat takiego koloru, używacie takich pastelowych lakierów czy wolicie raczej coś innego. 

Dajcie znać w komentarzach na dole

Do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...