środa, 10 grudnia 2014

Makijaż - Gold Sparkle

Witam,

Po dłuższej nieobecności "makijażowej" postaram się nadrobić zaległości i dziś mam dla Was step-by-step z makijażem myślę świetnie wpasowującym się w świąteczną atmosferę.


To połączenie złota, starego złota, brązów oraz klasycznej kreski. Makijaż nie jest trudny w wykonaniu ale im dokładniej go zrobicie tym piękniej będzie się prezentował. Po zrobieniu, postanowiłam ponosić go troszeczkę i to w jaki sposób zmieniał się w zależności od pory dnia ( jak również i wieczorem ), ciągle mnie zadziwiał.

Zdecydowanie sprawdzi się u wszystkich kolorach tęczówek, bo złoto generalnie pasuje większości a ponieważ ja jestem niebieskooka u mnie prezentuje się naprawdę dobrze :) ( ależ jestem skromna :P ) - to swego rodzaju klasyka.

To jak, zaczynamy?


1. Zaczynam od zaznaczenia brwi i przygotowania powieki nakładając na nią matowy cielisto  - waniliowy cień. To wyrówna koloryt i sprawi, że reszta cieni będzie się pięknie rozcierać i łączyć ze sobą.


2. W załamania powieki wprowadzam matowy beżowy cień i dokładnie rozcieram, tak aby powstałą mgiełka koloru a równocześnie aby załamanie było zaznaczone.


3. Kolejnym krokiem jest namalowanie żelowym eyelinerem kreski na górnej powiece i wyciągnięcie jej dość daleko tak aby optycznie wydłużyła oko i nadała mu kociego kształtu.


4. Na całą ruchomą powiekę nakładam sypki pigment zmieszany z duraline i delikatnie przyciskam pędzelkiem tak aby jak najwięcej pigmentu się przykleiło.


5. W wewnętrznym kąciku nakładam palcem miedziany pigment i przeciągam go lekko ku środkowi powieki. Zewnętrzny kącik zaznaczam ciemnym matowym brązem, tak aby dodać głębi, a powyżej załamania rozcieram delikatnie jasno brzoskwiniowy cień, to sprawi, że cały makijaż będzie otulony cieplejszymi tonami.


6. Sam wewnętrzny kącik zaznaczam pięknym szampańskim perłowym cieniem. Dolną powiekę zaznaczyam jasnym beżem a linię wodną cielistą kredką.


7. Rzęsy tuszuję i doklejam połówki sztucznych aby zagęścić zewnętrzny kącik i nadać mu jeszcze bardziej kociego kształtu.

Makijaż oka gotowy...




Twarz modeluję bronzerem, a policzki zaznaczam brzoskwiniowym różem. Sczyty kości policzkowych muskam rozświetlaczem i całość skończona.

Myślę, że nie było trudno :)

Poniżej przedstawiam listę kosmetyków jakich użyłam wraz ze zdjęciem.


  • Podkład Bourjois Happy Light - 50 Porcelane
  • Puder sypki Ben Nye - Fair
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Pigmenty sypkie Inglot 24, 37
  • Cień KOBO - l17 Cafe Latte
  • Cień Inglot 390 
  • Cień MAC - Dark Edge
  • Cienie Makeup Geek ( tu je możecie kupić ) - Shimma Shimma, Peach Smoothie
  • Bronzer Inglot 505 - puder do konturowania HD
  • Cień Makeup Geek - Shimma Shimma jako rozświetlacz
  • Żelowy Eyeliner NYX - Dark Brown 05
  • Cielista kredka do oczu - Rimmel Scandaleyes - Nude
  • Makeup Revolution - Rozświetlacz Vivid Baked Highlighter - Peach Lights
  • Brwi - Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Tusz Wibo - Extrime Volume Lashes





Jak zawsze uśmiecham się do Was o serduszka na portalu Makeup Geek. Link znajdziecie poniżej. Serdecznie dziękuję za każde serduszko.

https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/gold-sparkle/

Dajcie znać czy taki makijaż Wam się podoba i czy lubicie taką kolorystykę.

Z mojej strony na dziś tyle i do następnego...

Dominika


3 komentarze:

  1. nie mogę się napatrzeć na Twoje oczy *_*
    a tak przy okazji Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie, szczegóły znajdziesz na moim blogu www.lejdies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gold Sparkle, makijaz przepiekny, Dominika sie napracowala przy mojej twarzy 2 godziny, efekt niesamowity. Makijaz wytrzymal caly wieczor bez problemu. Nawet twarz sie nie swiecila, a mam cere mieszana. Polecam goraco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam sprostać oczekiwaniom mojej klientki. Fajne uczucie wiedzieć że moja praca się komuś podoba.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...