poniedziałek, 22 grudnia 2014

Makijaż: Mystic Pink

Witam,

Zapowiedz na FB już była więc czas na przedstawienie makijażu na blogu.

Tym razem również smokey z różowymi akcentami. Główne skrzypce gra tutaj cudowny sypki kruszony pigment Inglot nr 86 i zdecydowanie najokazalej prezentuje się w sztucznym świetle. To jeden z tych pigmentów, które warto mieć w swej kosmetyczce, właśnie na makijaże bardziej okazałe i przykuwające uwagę.


Ale dziś nie o pigmentach, a o makijażu, który generalnie jest bardzo prostym makijażem do wykonania. Całą powiekę pokryłam brązową kredką i dobrze roztarłam kierując intensywność koloru na zewnętrzny kącik. Efekt przyciemnionego zewnętrznego kącika wzmocniłam ciemnym czekoladowym brązem. Środek powieki to wklepany palcem rozkruszony pigment Inglot nr 86. Kierując się ku wewnętrznemu kącikowi nałożyłam jeszcze jeden kruszony pigment Inglota nr 82, a sam wewnętrzny kącik to pigment KOBO nr 502 Misty Rose, który opalizuje na różowo. Linię rzęs zagęściłam czarnym eyelinerem w żelu i również ten sam eyeliner nałożyłam na linię wodną. Oczywiście nie zabrakło również moich ulubionych połówek sztucznych rzęs Adrell nr 318.



Makijaż bardzo prosty w wykonaniu a daje piękny efekt - zdecydowanie w świetle sztucznym. Niestety mój aparat nie jest w stanie dokładnie oddać efektu jaki można uzyskać. 

Poniżej jak zawsze przedstawiam listę kosmetyków jakich użyłam z fotką


  • Podkład Bourjois 123Perfect - 51 Light Vanilla
  • Puder sypki Ben Nye - Fair
  • Kolektor Lasting Perfection Collection 2000 - 1 Fair
  • Inglot - AMC Cień do powiek nr 82, 86
  • Cień Inglot - 326 matte
  • Cień MAC - Dark Edge 
  • Sypki Pigment KOBO 502 Misty Rose 
  • Cienie Makeup Geek - Peach Smoothie
  • Bronzer Inglot 505 - puder do konturowania HD
  • Kremowa kredka Golden Rose Dream Eyes Eyeliner nr 406
  • Żelowy Eyeliner Maybelline - Lasting Drama - 01 Black
  • Brwi - Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomada - Dark Brown
  • Usta - pomadka Golden Rose Velvet Matte 10
  • Konturówka - Golden Rose 506
  • Tusz Max Factor 2000 Calorie - Curved Brush Volume & Curl
Jak zawsze odsyłam Was również na mój profil na portalu Makeup Geek, gdzie również przedstawiam swoje prace. Jeśli się Wam podoba prosze o kliknięcie serduszka. Link poniżej.

https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/mystic-pink/

Poniżej jeszcze kilka zdjęć całości.



Co myślicie o takim zestawieniu kolorystycznym?

Tym razem było bardzo szybciutko, ale zawsze :)

Trzymajcie się cieplutko i do następnego...

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...