czwartek, 11 grudnia 2014

Pędzel Real Techniques - Retractable Lip Brush - recenzja + SWATCHE

Hej,

Tym razem przychodzę do Was z recenzją jednego z pędzli Real Techniques by Sam & Nic Chapman.


Wcześniejszą recenzję pędzla do twarzy możecie znaleść TUTAJ

Ostatnio poszukiwałam jakiegoś dobrego pędzelka do ust, bo jak już zapewne zdążyłyście się zorientować usta nie są moją najmocniejszą stroną, więc postanowiłam nad tym troszkę popracować i jako, że nie przywiązywałam dużej roli do ust nie posiadałam w moich zbiorach pędzelkowych żadnego pędzelka do tego zadania.

Przeszukując angielskie drogerie, ciężko było natknąć się na coś co wpadłoby mi w oko, aż w końcu uwagę moją przykuł właśnie pędzelek The Real Techniques Retractable Lip Brush.



Kosztował mnie £6.99 w drogerii Superdrug. Jasne, że można znaleźć tańsze, ale stwierdziłam jak mam już wydać kasę to może na coś co powinno być w miarę ok, i z czego powinnam być zadowolona. Jak już wcześniej wspomniałam, nie miała zbyt wielkiej styczności z pędzelkami do malowania ust, ale tym akurat maluje się całkiem przyjemnie. Jest precyzyjny, nie rozcapierza się a włosie ma bardzo sprężyste i pozostawia precyzyjną linię.


Oczywiście jak na Real Techniques przystało włosie jest syntetyczne, zbite i nawet powiedziałabym, że przy malowaniu ma się wrażenie jakby malowało się konturówką a nie pędzelkiem.

Pędzelek sam w sobie jest niewielki z aluminiową rączką, która posiada swego rodzaju schowek ( na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć o co mi chodzi )



Nakładając produkt za pomocą tego pędzelka mam wrażenie, że ma się pełną kontrolę nad tym co się robi, włosie się nie rozcapierza.

Jeśli chodzi o mycie, jest ok, pomadki się wypłukują, nawet te które są mocno kryjące jak Sleek Matte Me, więc z tym również nie pa problemu.

 

Czy polecam, tak, jak najbardziej, ja jestem zadowolona, więc jeśli macie możliwość zakupu to jeszcze raz serdecznie polecam.

Miałyście już do czynienia z tym pędzelkiem, jeśli tak to jak się u Was sprawdził?

Piszcie w komentarzach na dole, chętnie poczytam. A tym czasem do zobaczenia....

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...