wtorek, 16 grudnia 2014

Recenzja: Hakro H 54 ulubiony pędzel do podkładu

Witam,

Znów naszła mnie ochota aby pokazać Wam jeden z moich ulubionych pędzli do nakładania podkładu.

Jest to pędzel naszej rodzimej marki Hakuro, która jest naprawdę bardzo dobrą firmą, również z pędzlami tej firmy stawiałam swoje pierwsze kroki w makijażu. Nie będę ukrywać, że mam sentyment.


Tym razem zakupiłam go w sklepie LadyMakeUp i kosztował 33,90zł. Jak już wspomniałam nie jest to mój pierwszy pędzel tej firmy więc śmiało mogę powiedzieć, że firma jest dobra i sprawdzona.

 


Hakuro H 54 to pędzel z włosia syntetycznego, które jest niezwykle miękkie, aksamitne i mogłabym "miziać"się po twarzy godzinami bo aplikacja nim to same przyjemność.

Włosie syntetyczne świetnie sprawdzi się do aplikacji płynnych produktów, ale bardzo dobrze nakłada również produkty sypkie takie jak pudry czy produkty mineralne.




Pędzel jest bardzo zbity o przekroju koła a jego końcówka jest zaokrąglona. Ponieważ nie jest bardzo duży dociera w każde zagłębienie na twarzy i nie robi smug. Nie zauważyłam również aby absorbował zbyt dużo produktu, a jedynie po użyciu jest nim przybrudzony. Zawsze używam tyle samo podkładu ( 1-1 1/2 pompki ) i to w zupełności wystarcza mi na całą twarz i możliwość przeciągnięcia podkładu na szyję.  




Zdecydowanie mogę powiedzieć, że nakładanie podkładu tym pędzelkiem da nam efekt bardzo ładnie rozprowadzonego podkładu bez smug i możemy uzyskać nim naprawdę naturalny efekt. Oczywiście dużo też zależy od podkładu jaki nakładamy, ale ogólnie efekt jest naprawdę bardzo dobry.



Czy pędzel gubi włosie? Podczas 8 miesięcznego używania i częstego czyszczenia pędzel nie zgubił jeszcze ani jednego włoska i nie odkształcił się :) Wysoce prawodpodobne, że będzie jeszcze długo mi służył, tak jak zresztą wszystkie pędzle tej firmy. Czas schnięcia H54 to ok 12 godzin - no może mniej, choć zależy to od wilgotności powietrza, jaką mamy w domu i jak mocno go osuszymy ręcznikiem papierowym.  




Jak dla mnie ( na dzień dzisiejszy ) jest to idealny pędzelek do podkładu i nie wyobrażam sobie pracy bez tego "osobnika". Bardzo polecam jeśli jeszcze nie miałyście.

Dajcie znać czy i Wy macie takie odczucia po użyciu tego pędzelka, jak się u Was sprawdza.

A tym czasem do następnego...

Dominika

4 komentarze:

  1. spróbuj sobie gąbeczki jajka od Hani z glamshop ;-)) cena to ok. 20 zł ale to jest coś wspaniałego ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie jestem w trakcie pisania postu dot gabeczki real techniques. Przyznam ze mam ochote na pedzle od Hani ale to dopiero w planach. Pozdrawiam ☺

      Usuń
  2. po drugie, piękne zdjęcia :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...