niedziela, 1 listopada 2015

Makijaż: Touch of Violet

Witam,

Naszła mnie dziś wena aby coś pomalowac, tak chwilkę się bawiłam i wykombinowałam coś takiego. 


Zależało mi na makijażu który można z powodzeniem nosić w ciągu dnia, czy to na uczelnie, do pracy czy po prostu na wyjście z domu.

Królują tu kolory brązu, beżu z bardzo delikatnym pazurem fioletu w wewnętrznym kąciku na dolnej powiece, oczywiście wszystko kwestią gustu, więc z powodzeniem można kolor filetowy zastąpić każdym innym (według własnego uznania)

Na całą powiekę nałożyłam cielisty cień w kremie aby wyrównać koloryt skóry, ale również aby przedłużyć trwałość makijażu. Załamanie powieki zaznaczyłam pięknym neutralnym beżem Makeup Geek. Zewnętrzny kącik to połączenie cienia Tempting od MAC oraz najciemniejszego satynowego brązowego cienia z paletki Zoeva Naturally Yours - Lovely Monday. Środek powieki oraz wewnętrzny kącik to bardzo jasny cielisty złoty cień o wykończeniu satynowym Rapunzel. Fiolet na dolnej powiece to połączenie niesamowitego pigmentu Inglot nr 112 oraz nowego cienia Duochrome od Makeup Geek - Phantom



Poniżej przedstawiam jak zawsze fotkę i listę kosmetyków jakich użyłam do wykonania tego makijażu.


  • Podkad Inglot HD nr 71
  • Korektor Collection - Fair
  • Cień w kremie Maybelline color Tattoo - Creme de Nude
  • Żelowy eyeliner Zoeva - after hours
  • Żelowy eyeliner - Maybelline - black
  • NYX Jumbo Pen - Milk
  • Pigment Inglot nr 112
  • Cienie Makeup Geek - Barcelona Beach, Rapunzel
  • Cień Makeup Geek Duochrome - I'm Peachless
  • MAC - Tempting
  • Cień Lovely Monday z paletki Zoeva Naurally Yours
  • Cień KOBO - 102 Almond
  • Tusz do rzęs Maybelline - One by One
Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu i skorzystacie :)

Musze Was się pochwalić, że w końcu udało mi się ustawić nowy aparat tak, że efekty są całkiem zadowalające, oczywiście daleko jeszcze do perfekcji, ale to krok na przód :)

Pozdrawiam Was i do następnego...

Dominika

2 komentarze:

  1. Cudownie ♡
    Nieskomplikowanie a jak efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, wg mnie to klucz do sukcesu, jestem fanka prostoty i klasyki. To zawsze się sprawdza. Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...